אמנית מורה לקרקס אווירי. שחקנית. עוסקת בקרקס ב 20 שנים האחרונות. הייתה ממקימי הקרקס בבנימינה. הופיעה ויצרה במסגרת להקת מחול אווירי "מה הקשר", הופיעה עם תאטרון נוצר, תאטרון שלומי וההצגה טרנקילה. הקימה את קרקס שבזי. ביימה והופיעה ולימדה במסגרתו בשנים האחרונות.
את הכשרתה בקרקס התחילה אצל אורית נבו, במקביל למדה בתאטרון החדר. אח"כ המשיכה את הכשרתה בתחום הטרפז אצל זואי מאסטרו בפריז. למדה ליצנות אצל שלומי גולן, מחול אצל ליאת דרור וניר בן גל. תאטרון במסגרת תאטרון החדר. ממשיכה עד היום ללמוד במסגרת השתלמויות מקצועיות אצל מורים בארץ ובעולם.
בוגר ביה"ס ז'ק לה קוק בפריז (תאטרון תנועה)
הופיע בקרקסים ופסטיבלים ברחבי העולם.
מזה 20 מלמד ליצנות לפי שיטת לה קוק.
כיום מופיע עם אישתו נעה וייס ,בהצגה קבורקה (זוכה במקום ה1 בתחרות הבינלאומית בפסטיבל חיפה) ובמופע הרחוב "קרקס נו פרובלם" (זכה פעמיים באליפות העולם למופעי רחוב)
בגיל 9, לפני 17 שנים, הגעתי לראשונה לעולם הג'אגלינג דרך הפרויקט החברתי קרקס הגליל, ועם שיתופי הפעולה שלו בהולנד, בגרמניה ובארה"ב, ומאז לא הפסקתי.ג'אגלינג תמיד ריתק אותי.
המשחק שבו, הפשטות. הרעיון הכל כך פשוט של לזרוק ולתפוס כדור, למצוא עוד אפשרויות, עוד דרכים, עוד עניין.היום אני יוצר ומופיע במסגרות שתי הופעות מבוססות סקיל של ג'אגלינג תוך שימוש בקומדיה תאטרלית-ליצנית- "האחים סירקולד" ו"קרקס בומבה".
חזון אומנותי:
ג'אגלינג הוא למעשה כלי למחקר, של תנועה, של אפקטים ויזואליים, של אשליות.
הוא נותן לנו מגבלה לנו בתוכה, למצוא את התנועה הבאה, את הזריקה הבאה, את העצירה הבאה. אינספור אפשרויות.
יסמין ונעמן, למדו יחד בבית הספר סנדסיאל לקרקס ותיאטרון מחול. יוצרים ומופיעים בצמד על עמוד סיני. יסמין, רקדנית, בוגרת המסלול להכשרת רקדנים ביכורי העיתים, אומנית חישוק אווירי, ונעמן, המתמחה באקרובטיקה על עמוד סיני ועל הקרקע, הופיעו יחד ביצירות שונות של הבמאי אופיר נהרי (2016-2019), ביצירה העצמאית "אגדשא" ובתור צמד במופע "ALL WE NEED" באנסמבל ON.
בקורס שלנו אנחנו נעבוד בין היתר על טכניקות של אקרובטיקה רכה, על יכולת לבצע, לזכור וליצור רצפים תנועתיים המשלבים אקרובטיקה. נלמד לעבוד עם פרטנר בהקשבה למשקל הגוף ולנקודות המשען שיש לנו להציע אחד לשני.
בנוסף, יחד, אנו נחקור את השימוש הבימתי והתנועתי ביסודות של האקרובטיקה ובאספקטים השונים שלה – מומנטוּם, העברות משקל, הכנה לתנועה, כיוונים בחלל וכיווני מפרקים, התחייבות לתנועה, נפילה, נחיתה, קצב תנועה ועוד…
שנינו מתעמלים מגיל צעיר, התעמלות קרקע, קפוארה, אקרובלאנס ועמידות ידיים.
בוגרי קורס מדריכי התעמלות קרקע ומכשירים בוינגייט.נפגשנו באולם ספורט ביקנעם בו אימנו יחד לפני קצת יותר מעשור ומאז אנו מלמדים אקרובטיקה ואקרו באלאנס לילדים ובוגרים בשיעורים וסדנאות בארץ ובעולם.אנחנו מאוד אוהבים דיוק, ניתוח תנועה, למידה תהליכית ונפש בריאה בגוף בריא.אקרובטיקה מסתמכת על חוקי הפיזיקה, ברגע שמבינים את החוקים ומרגישים אותם בגוף, ניתן לשחק איתם ואף לשבור אותם בתוך העולם הקסום והיצירתי שמאפשר הקרקס.אחד הרגעים המאושרים עבורנו הוא הרגע בו רואים בעיני התלמיד שנפל אסימון של הבנה!
אקרובאלנס הנה מיומנות מעולם הקרקס שבמסגרתה אנו מניפים אחד את השני באוויר ויוצרים פירמידות אנושיות ומנחים מרהיבים!
בקורס נלמד לעוף ולהתאזן ביחד תוך כדי דגש על עבודה משותפת, מדוייקת ובטוחה!
בעזרת מנחי האקרובאלנס השונים נלמד ונתרגל איזון ויציבות בשניים וקבוצה כמו גם מעברים בין התרגילים השונים, נתהפך, נתאזן, נתגמש, נצבור בטחון בעצמנו, בחברים לקבוצה ובתרגילים השונים ונתרגל קורדינציה ועבודה אישית וקבוצתית מלאה במשחק ושמחה!
שמי אלינה, אני אמנית קרקס, מתמחה באקרובאלנס בעמידות ידיים.יש לי הרבה תשוקה להוראת התחום ולתחום עצמו, מחכה לפגוש אתכם ולעוף ביחד גבוה! (:
יניב יאנו אליאש- ממקימי בי"ס הישראלי לקרקס, בוגר הסדנה למחול בקיבוץ געתון, למד ליצנות והופיע בקבוצת "השוטים" בניהולו של אברהם דנא. מופיע במופע קרקס יחיד " המופע של יאנו" למעלה מ20 שנה.
מורה בשיטת פלדנקרייז ומלווה אומנותית אומנים ,מופעי קרקס ומחול.
הקרקס מאפשר שילוב נכון לוירטואוזיות בימתית!
רוני שלו – מנהלת בית הספר לקרקס. במהלך לימודיה לתואר ראשון בטיפול וקידום נוער, רוני חקרה את החיבור בין קרקס לפעילות עם ילדים ונוער בסיכון. הקימה את מרכז go circus – מרכז קהילתי לקרקס בתוך בית ספר גבעול בשכונת גבעת אולגה. למדה קרקס בקרקס שבזי והתמחתה באקרובלאנס וחבל אווירי. יצרה את המופעים סולמות וחבלים ומסע צועני יחד עם רוני כלב. מ 2016 מנהלת אמנותית ואדמניסטרטיבית של עמותת קרקס שבזי. רוני עוסקת בשנים האחרונות בקידום הקרקס בארץ, הפיכת העמותה לבית לאמני קרקס, במה למופעים ויצירת תכניות הכשרה בסטנדרטים בינלאומיים ללימודי קרקס במסגרת המסלול המקצועי.